tisdag 25 februari 2014

Förvirrad

Lätt sagt. Kollade mitt konto nyss för att se om bilskatten hade dragits. Var väldigt mycket pengar där. Kollar lite noggrannare och ser att min privata pensionsförsäkring som jag ju ville pausa och få en utbetalning ifrån, men som de sa, det går inte har gjort precis det. Jag sa ju upp den då, eftersom jag efter pausen skulle få lov att betala in allt i efterskott. Så nu har de gjort det jag ville fast de sa det gick inte. Enda skillnaden är att istället för att det automatiskt går igång efter 1 år, sa jag upp den och måste om 1 år tecka en ny. Vore det inte bättre för företaget att helt enkelt erbjuda en paus och ha kvar kunderna?

Sen har min sjukförsäkring betalt ut en bonus på 160 Euro också :)


Jaja, glad är jag, nu kan jag utan problem betala min tand-op utan att blanda in lån och dessutom har jag råd att ta en kort billig semester i sommar :).

Inga kommentarer: