fredag 28 februari 2014

Thank god its Friday!

Ledig heeeelg. Härligt! Och massor av fotboll. Imorgon det 100:e Nordderbyt Werder Bremen - Hamburger SV. Hela stan har varit knasig hela veckan pga det. Folk pratar inte om annat. Jag hoppas så att Werder vinner, annars blir det inte roligt.

Sen på söndag spelar U23 hemma mot Flensburg. Tyvärr samtidigt som men livefotboll går före fotboll på TV:n. Följer den matchen på liveticker på mobilen.
Fürth - FSV Frankfurt

Märks det närmar sig op. Idag har jag hämtat ut medicin för ca 75 Euro. Huuua. Antibiotika, munskölj och värktabletter. Antibiotikan ska jag börja ta 24 timmar innan. Ska förbi 1 Euroshoppen någon dag och köpa kylpaddar. Jag har en därifrån men tänkte 2-3 st kan nog vara bra att ha i kylskåpet. Sen har jag läst igenom en jättebunt infopapper som jag fick igår, fick mig inte lugnare direkt då de mest räknar upp vad som kan gå snett (man måste skriva under att man är informerad om det). Sen är det en hel radda med förhållningsregler som man måste följa också.

Inga kommentarer: