torsdag 27 februari 2014

Igår

Hade ingen tid igår att skriva. Direkt efter jobbet var jag och handlade skor. Hittade rätt fort fakiskt ett par som passade och som inte var superdyra. 20 Euro är ett helt okay pris! Funderar på om jag ska åka förbi imorgon igen och köpa mig ett par till av samma sort men annan färg.

Sen var jag, Benni och Hanna och kollade på Werders träning. När den var slut hade Mareike kommit, hon hade varit i Bielefeld på anställningsintervju. Hanna åkte hem och vi andra såg på Champions Leaugematchen Schalke - Real Madrid. Sen var klockan så mycket att jag måste direkt i säng.

Idag har jag jobbat, har sen senare klockan 15.00 en termin hos tandkliniken. Ev tar jag en sväng på stan efter det, är så fint väder. Ikväll ska jag och Mareike ha Top Model TV-kväll :).

Inga kommentarer: