måndag 3 februari 2014

Det är måååååndag morgon!

Helgen var perfekt. Skönt väder (jaja i alla fall ena dagen), fin fotboll med fina vänner och jag har bara vilat upp mig. Var precis vad jag behövde för när klockan ringde imorse klockan fem var jag tom pigg! Det ni! :). Lättar väl upp också att jag vet att det bara är fem dagar sen har jag ledigt igen.

Då gjorde det inte ens nått att jag fick lite extra patienter för att en kollega blivit sjuk. Flöt på bra, var klar strax efter 10.00 och började 6.30. Gick även hur bra som helst att cykla. Var inte ens kallt imorse (nollgradigt). Så skönt att inte behöva passa busstider hela tiden. Då cyklar jag hellre. Dessutom går det fortare.

Nu har jag ätit lunch, betalat räkningar (fått lön idag) och ska nu vila lite innan kvällspasset.

Inga kommentarer: