lördag 15 februari 2014

GULD!

Jamen äntligen ett åt Sverige också. Tyskarna vinner ju guld varje dag så man blir ju lite avundsjuk!

Jag ska strax åka och hämta Hanna (som jobbat med min dator till 03.00 inatt utan framgång), hon ska se fotbollen hos mig och jag knatar iväg med Benni och Mareike till Stadion. Sen skyndar jag mig hem och håller Hanna sällskap samtidigt som jag ser backhoppning från stora backen på TV:n.

Imorgon blir det U19 fotboll på Platz11. Blir förmodligen den bästa matchen denna helgen hoppas jag. De möter St Pauli. Eller jag hoppas ju också proffsen spelar bra idag mot Borussia Mönchengladbach men där har man ju sina tvivel.....

Igår såg jag och Hanna matchen Greuther Fürth - Karlsruhe 1-1 på TV:n samtidigt som hon då brottades med min dator. Tyvärr ingen vinst för Fürth men i alla fall en poäng efter att först ha legat under.

Inga kommentarer: