onsdag 6 maj 2015

3 timmar hos frisören!

Men pust. Så länge har jag väl aldrig varit hos en frisör. Men först fick de ju lov att avfärga. 2 ggr till och med. Och sen färga. Och sen nån kur för håret eftersom avfärgning tar hårt på håret. Och sen klippte hon bort någon cm till för längst ute på topparna var det fortfarande svart trots 2 omgångar avgfärgning. Och så hade hon några emellan mig så det blev lite extra väntetid ibland.

88 Euro gick kalaset på. Rätt okej pris för 3 timmar. :)

Har nyss kommit hem då jag direkt efter var och handlade och förbi byggaffären. Och så klart regnade det idag med när jag var iväg. Men innan jag kom hem (precis som igår när jag var och lämnade plasma) så lyste solen efter ett tag igen. Men då var jag ju redan blöt.

Nu ska jag äta nått och sen måla ett projekt. Fick skippa gymmet idag då frisörbesöket tog sån tid. Men å andra sidan gör det inget, jag har grym träningsvärk. För naturligvis startade jag inte lugnt i måndags utan fortsatte mitt program där jag slutade för 2 månader sedan. Känns idag!

Får bli imorgon istället, hinner mellan passen. Vet inte vad jag tänkte på när jag sa jag kunde ta kväll måndag och torsdag. Eller egentligen sa jag fredag men de lät de mig inte få då jag har ledig helg. Och så ville jag ju inte missa Champions Leauge som ju var igår och idag. Så då blev det torsdag. Min TopModel dag!! Men som tur är kan man ju se avsnittet på nätet. Så jag får göra det då.

Inga kommentarer: