måndag 11 maj 2015

Lååååång dag

Kommer det bli idag. Började halv sju, var klar med förmiddagen halv tolv. Halv två måste jag iväg igen då jag har en utbildning mellan 14-16 inne istan. Hemma igen halv fem och fem drar kvällen igång till halv åtta ungefär om allt flyter på bra. Phuuu. Men skönt nog arbetar jag bara till fredag denna veckan. Har sen semsester i helgen och måndag-torsdag ledigt för att jag jobbar hela pingsten som skulle vara min lediga storhelg.

Har precis ätit lunch, tvättmaskinen går och nu ska jag läsa lite vidare i mina tidningar och böcker. Var den enda jag gjorde igår nästan också! Förutom att titta på lite fotboll på TV:n och vara ute och promenera 40 min. Min axel som hållit sig lugn ett bra tag började nämligen jäklas igår igen, Så istället för gym fick det bli prommis.

Inga kommentarer: