fredag 31 juli 2015

Lås en jävla massa lås!

Jag ska köpa lås. Och sen ska jag fan låsa fast allt som man kan ta lös på min cykel! Idag har man någon gång under förmiddagen (jobbat extra och gjort lunchvändan), snott 3 st spännband från min cykel. Visserligen småsaker denna gång så jag orkar inte ens bli arg. Men vem fan vet vad de tar nästa gång. Sadeln? Styret? Ett hjul? Inget förvånar mig längre.

Ska fixa nya däck på min jätteskrotcykel som jag hade med mig från Sverige. Den kommer de inte vilja sno om man så kastar den efter dom!

Nu 3 timmar paus innan jag måste köra igång igen.

Kassandra har flyttat sitt bo från buren till en garderob. Hon tröttnade väl på att jag fick gräva fram henne varje gång och förstörde då boet. Nu är det enkelt ge morgonmedicinen! :) Igår kväll var det full fart! Man märkte nada från att hon dagen innan gjort en stor operation.

Inga kommentarer: