tisdag 16 juli 2013

Avbrott

Hade inget internet, ingen telefon och ingen TV igår kväll, så kunde inte skriva nått.

Gick bra hos Tandis, gjorde iof ont, men bara 2-3 sekunder på slutet och det kan jag leva med. Efteråt köpte jag mig en sallad och satte mig vid Osterdeich och njöt av vädret. Och som sagt, när jag kom hem var allt kaputt så jag gick tidigt i säng och la mig och läste istället.

Idag har jag jobbat och varit och handlat. Köpte även nya torkarblad till bilen. Men jiiiises så dyrt! Över 30 Euro. Tur man inte behöver byta dom allt för ofta!

Eftersom jag igår inte gjorde något annat efter jobbet än att vänta på den stora katastrofen (Tandläkaren) så har jag idag fullt program.

Ska nu äta nått, sen städa här hemma (bara plocka ihop lite). Sen vill jag se Werders eftermiddagsträning, ska tvätta bilen (för hand) och sen träna Body Pump.

Inga kommentarer: