fredag 5 juli 2013

Heeeeelg!

Färdigjobbad redan 10.00 och min lediga helg började! Jihooooo :).

Idag ska jag lämna plasma (åker strax men vill vänta ut lunchrusningen först) sen ikväll ska jag på bio. Går själv för jag vill se filmen The Heat med Sandra Bullock och Melissa McCarthy originalspråket. Det är inte Bennis typ av film och Mareike är i Hannover och Jana är inte tillräckligt bra på engelska och av resten som jag kan tänka mig jobbar alla. Men det går mig inte så mycket. Jag har inga problem med att gå på bio själv, man sitter ju hur som helst bara där i mörkret och kollar liksom.

I helgen åker jag och Benni och hälsar på Mareike i Hannover och vi ska passa på att gå på Zoo. Vilken dag har vi inte bestämt än, vi ska kolla in väderprognoser idag och sen bestämma oss. Egentligen vore söndag bra, för då händer ju inget annat liksom. Så kan man passa på att göra nått annat på lördagen.

Inga kommentarer: