torsdag 4 juli 2013

Förmiddagen

Niclas
Jobbat, ätit. Ska strax bege mig in till stan och lämna in min deklaration. Sen ska jag göra en del andra ärenden på stan, måste handla kläder bland annat
. Dock något så trist som strumpor, trosor och BH:ar. Alltså inget spännande precis. Behöver ett par byxor också, ska se om jag hittar några som faller mig i smaken.

Sen om vädret fortsätter som det är nu, köper jag mig en sallad och sätter mig resten av eftermiddagen vid Osterdeich. Stoppar en bok i väskan ifall om att.

Werder testspelade sin första match igår, den säger egentligen inget alls, då halva truppen fortfarande har semester och den andra halvan är mitt i ett träningsläger och de som de mötte spelar typ liga sex eller sju. I alla fall så vann de med 14-0 och Aaron Hunt och Niclas Füllkrug glänste.

Inga kommentarer: