söndag 14 juli 2013

Slö Söndag

Då jag cyklade hela 4,5 mil igår var jag riktigt lat idag och tog bilen båda vändorna. Varit rätt seg och trött idag, räknade ut jag cyklat över 20 mil i veckan + varit på 2 st Body Pump pass + jobbat 14 pass. Känns som det var rätt okej vara lat idag :)

Imorgon börjar finveckan. Fast den börjar eländigt. Tandläkaren imorgon igen. Blääää. Men mina värktabletter ligger redo. Kör samma upplägg som sist och hoppas på ytterligare en smärtfri tandlagning. Beroende på hur det känns (eller inte känns) hos Tandis blir det ev Body Pump imorgon. Vid en enkel smärtfri lagning blir det definitivt Pump.

Werder U23 testspelade igår och vann med 6-0. Proffsen har precis testspelat i Osnabrück mot deras lag som spelar 3 Bundesliga och förlorade med 1-0. Så nu har de väl lite att jobba på denna veckan då de faktiskt är i Bremen och tränar (de åker i helgen som kommer på nytt läger). U23 däremot drar på träningsläger och de kommer hem till helgen igen.

Ska försöka se någon träning i alla fall nästa vecka har jag tänkt.

Inga kommentarer: