torsdag 11 juli 2013

Pump idag igen?

Jag bör kunna hinna dit. En av mina patienter har sagt ifrån kvällen då hon är borta. Så jag packar träningskläderna och hoppas på att det går idag med. Har visserligen lite ont i ryggen men å andra sidan blir det sällan sämre av träning. Dessutom är det mycket bättre redan än i morse. Tror det mest var en kombination av träningsvärk och trötta muskler sen sista passet. Satte på mig värmeplåster och det gjorde susen!

Breminalen 
Mitt paket kom i lunchpausen också, tack Mamma och Pappa! Nu har jag lite att läsa (och äta). :)

Idag startat också Breminalen. Det är en konst och musikfestival längs med Weser Osterdeich. Går nog förbi där nån kväll, inträdet är fritt och det är alltid trevligt att kolla lite, även om jag inte vill stanna för länge, jobbar ju hela helgen och måste upp vid 5-tiden.

Inga kommentarer: