söndag 7 juli 2013

Finväder!

Var i Hannover hela dagen igår, kom hem först vid 22-tiden.

Började med en frukost hos Mareike, sen begav vi oss mot Zoo. Var verkligen fint där! Det är ett upplevelse Zoo med olika teman uppbyggt som Afrika, Kanada, Indien osv. Bilder kommer när jag fått dom av Mareike, vi hade bara en kamera med oss.

När vi var klara med Zoo begav vi oss mot centrum för lite shopping. Hannover är ju bra mycket större än Bremen och har en del affärer som inte finns här. Blev dock inte mycket för mig, har ju precis handlat en massa kläder. Men ett par leggings och en kjol hittade jag. Sen blev det en polotröja och ett par shorts i Hannover 96:s fanshop också. Alltid retar det någon.....hahaha nej men man måste ju stödja Kevins klubb lite ;). Var rea och sportshorts behöver man alltid.

Avslutade kvällen med att äta lite jordgubbar vid en sjö innan jag begav mig hemmåt.
Lilienthal

Även idag har det varit en kanondag (och hela veckan ska bli lika fin!) så jag har mest varit utomhus. Har precis kommit hem från en cykeltur på 2,8 mil till Lilienthal fram och tillbaka.

Inga kommentarer: