torsdag 25 juli 2013

Riktigt okej idag

Bara 22 grader men det var superdimmigt imorse. Så pass att man blev lätt blöt faktiskt. Men sen klarnade det upp och nu lyser solen och det är lite varmare men inte så kvavt som förut. Jag har bara haft 5 patienter också på förmiddagen, riktigt skönt då jag har 15 st ikväll. Fast det är lite värre än det låter, rätt många är bara att ge medicin.

Har redan klarat av träningspasset, passar mig super att träna mellan passen faktiskt. Väntar nu på att mina tortellini ska bli klara så jag får äta lunch, sen ska jag passa på att lämna plasma eftersom det inte är så varmt idag. Efter det är det nästan dags att åka och jobba pass nr 2.

Man hinner inte med så jättemycket mer än att jobba och träna de veckor jag har dubbelskift. Men å andra sidan hinner jag ju massor de veckor jag bara har förmiddag. Nästa vecka är jättesoft, jag har 7 patienter varje dag, kommer jobba mellan 6.30 - 9.30 ungefär.

Inga kommentarer: