lördag 13 juli 2013

Phhhuuu

Förmiddag avklarat. 12 patienter, lyckades klara av alla på 4 timmar. Är alltid extra mycket på helgerna eftersom halva styrkan är ledig och vi täcker upp för varandra. Sen blev en sjuk också. Träffade på Karin (en kollega) när jag kom cyklande och hon pustade också och sa hon hade också 12 stycken. Men jag måste säga det flöt på bra. När man tänker på att de flesta jag hade var med fullt program, alltså tvätta eller duscha och hjälpa med påklädning.

Nu har jag ätit och ska slappa lite innan kvällspasset drar igång. Det är däremot väldigt lugnt. Har 2 stycken vid 16 tiden. Sen en paus på drygt 45 min innan jag har 2 st och sen blir det en paus på 30 min innan jag har de sista 3 st. Kommer vara klar vid 19-tiden.

Ikväll ser jag på testmatchen Borussia Dortmund - Bursaspor. 

Inga kommentarer: