måndag 1 juli 2013

Finväder!

Skööönt. Är inte jättevarmt men det regnar inte och är nästan 20 grader. Får man vara nöjd med. Har jobbat, gick fort och bra så jag var klar ungefär halv tio. Sen hem, äta lite och iväg och lämna plasma. Sen var jag förbi Finanzamt och redde ut lite frågor. Jag ska räkna om till Euro men tack och lov måste man bara ta totalsumman och Eurokursen som var 1 januari 2010. Förenklar ju det hela rätt mycket. Ska göra klar den nu så far jag förbi igen i veckan och lämnar in den.

Sen var jag förbi Stadionområdet strax efter 15.00 för att kolla om U23 tränade. Eller tränar vet jag att de gör, stod en del bilar där från spelare också men de var inte på någon träningsplats. Är ju mycket löpning och cykling oftast så här i början.

Städat har jag också hunnit med. Och försökt montera en låsbar cykellåda på cykeln. Men det gick inte så bra, skruvarna är alldeles för långa. Den sitter liksom löst hur jag än gör. Så jag ska strax gå ner igen med lite olika skruvar och annat och se om jag kan pussla till det på något sätt.

Har verkligen varit supereffektiv idag! Och klockan är bara 16.00. :)

Ska ev träna ikväll också. Det är Body Balance, men det beror på hur jag känner mig senare. Har ju lämnat plasma och ibland känner jag av det, ibland inte alls. Imorgon vill jag verkligen gå på Body Pump meeeeen jag ska till tandläkaren 16.30. Om det gör lika jäkla ont som sist + att det ju också gjorde ont hela kvällen och dagen efter. Och om det blir så, då kommer jag inte fixa köra Body Pump, tyvärr. Men jag hoppas det inte blir så. Huuuuuu, är redan nervös för imorgon, hatar tandläkare!

Inga kommentarer: