tisdag 9 juli 2013

Gör ett försök

att hinna till Body Pumpen klockan 19.00 idag. Jag vet inte om det kommer funka, har jag tur och allt flyter på, då hinner jag. Men tar det längre tid någonstans då skiter det sig. Men jag packar med träningskläderna och gör ett försök. Det är ju tokbra att de från denna veckan flyttat pumpen till 19.00. Då hinner jag med ett pumppass (med lite tur) även på mina dubbelpassveckor!

För övrigt är det fiiiiin väder, lagom varmt och sol. Man kan inte klaga.

Ikväll spelar U23 sin första träningsmatch. Följa den kan man ju inte, de varken visar U23 på TV:n eller har liveticker till deras träningsmatcher. Proffsen testar igen imorgon, första matchen mot lite mer riktigt motstånd 1860 München (2 Bundesliga). Den matchen visas på TV och jag bör hinna se andra halvlek i alla fall (om allt flyter på).

Inga kommentarer: