onsdag 1 juli 2015

Äntligen!

Väntat hela dagen på att lönen ska trilla in på kontot. Här är det nämligen inte som i Sverige att den automatiskt är på kontot vid midnatt. Den kommer den 1:a (eller första vardagen efter den 1:a) någon gång under dagen.

Så nu ska jag boka och betala hyrbil till oktober (får rabatt nämligen då) och sen föra över pengar till svenska kontot (har ju ett lån kvar där) och sen lite till sparkontot. Tror jag väntar med att åka och handla till imorgon. Har ingen lust just nu och börjar jobba om drygt 2 timmar. För varmt. 30 grader har vi och till helgen ska det bli varmare. Tur man är ledig så man i nödfall kan hålla sig inomhus.

Har iof varit ut redan, hade en tid på gymmet i morse för ett test. Skippade dock att träna då jag fortfarande hostar för mycket om jag anstränger mig minsta lilla.

Inga kommentarer: