lördag 18 juli 2015

Heide-Park

Nyss kommit hem, totalt var jag borta i 12 timmar. Vi kom dit ca halv elva och åkte därifrån strax efter fem (fick ju lov anpassa oss till tågtiderna). Men det blev nästan full dag, de har öppet 10-18, Man ser på korten Hanna skickat mig att jag hade kul i alla fall. Var bara där vi kunde fota. i de andra attraktionerna fick man hålla i sig eller så var risken för stor att tappa mobilen om man inte hade den i fickan.



Roligast var bobbanan. Men vi åkte även en mindre berg- och dalbana, den här vattengrejen på bilderna och två andra lugnare vattenfarter. Sen åkte Hanna ett par rejäla berg- och dalbanor men då stod jag på marken. Tyvärr missade vi vattenberg- och dalbanan pga för lång kö så vi skulle missat bussen om vi väntat på den. Men Parken ligger bara 1 timme bort med tåg och sen 10 min med buss så vi kommer nog åka dit fler gånger. Annika från HHN har redan sagt hon vill med nästa gång. Hon såg bilderna på FB och blev avundsjuk :)

Inga kommentarer: