fredag 17 juli 2015

Nu ska här cyklas!

Har köpt lite cykelutrustning och ska börja cykla lite långturer. Innan ska jag bara se till att få cykeln genomgången på en cykelverkstad, jag tror tex jag måste byta ut däcken, de är torra och har lite sprickor.

Men sen ska jag sätta igång. Pga hostan kan jag inte springa och varje gång jag blir förkyld får jag hosta. Då måste jag ta en paus från träning på ett par veckor och måste så varje gång börja om och kommer aldrig framåt. Cykling är ju inte lika ansträngande men håller ändå konditionen uppe. Så jag tänker prova i alla fall. Passade bra när Penny igår hade en massa erbjudaden på cykelsaker.

Annars har vi åter över 30 grader och det kommer bli hemskt att jobba ikväll. Imorgon drar jag och Hanna till Heide-Park! Ska bli så roligt!

Inga kommentarer: