måndag 13 juli 2015

Finvecka tralalala

Finvecka! Tjohej! :) Allt blir lättare. Sov ut idag men imorgon måste jag ställa klockan och bege mig in till stan. Måste nu VERKLIGEN köpa ett par jobbyxor. Gillar inte att behöva jobba i mina "privata" byxor. Även om det egentligen är samma sak. Vi jobbar ju i privata kläder och inte i företagskläder så att säga. Men jag har helst ett par byxor jag bara har i jobbet. De vill jag ha lite större än mina vanliga då vi så mycket böjer oss, kryper på knä eller alla fyra också till och med. Sen måste de ha många fickor så man får med sig allt. Stor nyckelknippa, handskar, pennor, papper osv osv.

Men idag softar jag lite. Har iof redan kört en maskin tvätt och hängt den och ska strax åka och handla och på eftermiddagen har jag tänkt städa undan lite. Få se om det håller. Håller på och läser en sån bra bok just nu så risken finns jag fastnar i den :).

Inga kommentarer: