lördag 11 juli 2015

Varmt och live fotboll

Phuu varmt idag igen. Fast "bara" 25 grader eller så. Men det var vääääldigt varmt i solen i Stadion i Oberneuland. Klämde nämligen in lite live fotboll mellan passen idag. Vårt U23 testspelade mot ett belgiskt lag. Tyvärr startade inte matchen i tid så vi åkte 2 timmar sammanlagt för att se 45 min. Men vädret var bra, ett mål fick vi se och jag fick träffa Hanna. Så då kan man ju stå ut med att de strulade. Men hade de inte gjort det hade jag hunnit se nästan hela matchen.

Våra proffs har precis vunnit en miniturnering i Österrike, mer så jippo grej. Men vinst är vinst!

Elvira är redan vaken (och ute på en lekplats) sen en halvtimme ungefär så nu ska jag passa på att städa lite i hennes bur och sen ska jag fixa mat åt mig och hamstrarna.


Inga kommentarer: