lördag 25 juli 2015

Oväder!

Inatt åskade det rejält. Så mycket att jag vaknade av det och jag vaknar sällan av oljud. Som tur var gick det över och jag har jobbat mellan 6-11 utan att bli blöt eller nått. Men nu har det mörknat på rejält och det ösregnar och mullrar lite lätt.

Mig gör det inget, jag sitter i soffan och ska titta på matchen Fürth - Karlsruher. Men lite trist för de som är på Werders Tag der Fans. Dubbelt trist för dessutom meddelades idag! att den bästa forwarden fult spelat dubbelspel och växlar till Schalke. Naja den nya managern är också lite blåst och har gått på det alledeles för länge. Först hette det besked skulle komma direkt när säsongen var slut. Sen hette det innan juni var slut. Sen hette det innan nya säsongen drar igång och sen hette det ingen jävel vet. Tills idag då. Han har gjort en hel del andra smått konstiga beslut också. Inte min favorit om man säger så....

Men det får ju gärna sluta regna runt halv fem för då måste jag ut igen. :)

Inga kommentarer: