torsdag 30 juli 2015

Ilskan

Glömde ju skriva varför jag var (är) arg också. Igår när jag skulle slå på mitt cykellyse (som behövs efter min sista patient 21.30) så var det inte där! Nån jävla Kackerlacka (ja precis så är de värda att benämnas, jävla ghetto man bor i) har snott det. Och om man åtmindstånde hade snott hela kan jag liksom lite förstå det. Men nä, man har lämnat kvar staget och baksidan som gör att lampan kan tändas. Jag har ju en lampa som inte är en dymo utan jag slår på av de så lyser den bara när jag trampar. Och hela baksidan är kvar för den fick de väl inte loss (många kablar). Alltså har man bara gjort det för att förstöra! De har noll nytta av bara ljushuset. Men man får väl vara glad cykeln stod kvar......

Det hela måste ha skett den timmen jag var och hämtade Kassandra. För innan på eftermiddagen vet jag säkert lampan satt där. Funderade nämligen på att slå på den då det regnade så mycket och var rätt mörkt.

Så nu måste jag först fixa provisorisk belysning och sen lämna in cykeln och köpa ny (säkert dyr) lampa. Jävla pack!

Inga kommentarer: