tisdag 7 augusti 2007

Börjat packa så smått

Eftersom jag redan imorgon beger mig med katterna till mina föräldrar och då stannar där och sover och får skjuts till tåget (och slipper betala parkeringsavgifter för bilen) så har jag redan idag börjat packa så smått. Det mesta jag ska ha med mig ligger dock i tvätten som jag ska tvätta mig igenom imorgon bitti. Men trots det är resväskan redan halvfull???!!! Hur ska jag knöka in allt. Och så får det inte väga för mycket. Men med den väderprognos som är måste man ju ha med sig både sommar och höst (vinter) kläder ju!

Ska i alla fall försöka gå och lägga mig i hyfsad tid ikväll eftersom jag då som sagt måste upp tidigt till tvättstugan imorgon. Måste ner på stan också och köpa en del saker innan resan. Och ta ut Euro.

Hinterzarten mindre än 48 timmar kvar nu!!!

Inga kommentarer: