fredag 17 augusti 2007

Jag måste ha dålig karma eller nått

Flera bloggar jag börjat läsa försvinner. Nu har tre på kort tid lagts ner.
De backhoppare jag håller på, tja det går inte så bra för dom stackarna. Det gick bättre innan jag höll så mycket på dem som jag gör nu. Då gick det faktiskt rätt lysande för dom.

När jag tyckte Schweizarna var rätt okey, ja då gick det rätt kasst för dom. Sen "hittade" jag tillbaka till min finnar igen efter ett förrvirrat år och vad händer? De har sin sämsta vinter någonsin!! Janne Ahonen är för första gången i hela sin karriär utan en pallplacering. Janne Happonen hoppar så illa han inte ens platsar i B-laget utan får vara hemma större delen av vintern. Matti Hautamäki, Arttu Lappi, Tami Kiuru och Veli-Matti Lindström skadar sig på olika sätt. Men okej det gick rätt bra för Harri Olli i alla fall....

Vad sjutton ska jag göra för att vända det här då??? Have no clue at all.......

börja hålla på mina "fiender" kanske, hahahaha.

1 kommentar:

Malin sa...

dax å skriva lite nu!