torsdag 16 augusti 2007

Trevliga människor i Zakopane

Fick en mailadress av Vickan att maila och fråga om det var möjligt få en ackreditering trots att det är hur sent som helst. Skickade ett mail sent igår och skrev och frågade om det var möjligt trots allt. Fick just svar av Maciej Bieńkowski som skrev att det ligger en ackreditering och väntar på mig från den 22:a i presscentrat i Zakopane och så avslutade han med: See you in Zakopane! Kan nån skicka dit tyskarna från Hizacharmkurs?

Nu måste jag vidare till stallet, har väntat hela dagen på att det ska sluta regna men det verkar inte vilja ge upp. Kanske kan tömköra Den Vilda istället för att rida?! Hmmm bra ide tror jag. Sen tävling 21.00 i kväll från Pragelato. Ni vet väl vid det här laget vilka ni ska hålla på va??

Sen måste jag komma på ett bra sätt att krångla mig ur en sak också som jag i och för sig inte har lovat vara med på men som det tydligen förväntas jag ska dyka upp på. Och jag vill ju egentligen inte göra någon besviken men jag varken vill, har tid, eller råd. Eller jo kanske men prioriterar just nu annat..



Inga kommentarer: