tisdag 14 augusti 2007

Orättvist i Courchevel

Efter en natt på ett riktigt sunkigt hotellrum i Stuttgart, men en toppen frukost hade dom, så tog jag S-bahn till flygplatsen och sen flyg till Arlanda, där tåg vidare hem. Det tar mig alltid evigheter att resa till/från tävlingar tyvärr. Och man är seg när man kommer hem. Men hann hem till att se tävlingen från Courchevel. Men tja allt jag vill säga om den är orättvis!

Håller på att fundera på Zakopane. Jag jobbar men kanske kanske kan jag få semester två dagar isåfall går det även om jag får åka nästan direkt från Arlanda och hem för att jobba natt. Måste bara kolla det och ta reda på om Finland åker dit. Ska åka förbi jobbet imorgon, har en del tjänster att kräva in från folk jag bytt pass åt också men det gäller ju att de inte jobbar de dagar jag vill få bort.

Annars blir det Oberhof i oktober nästa gång! Lääängtar redan. Jag behöver ett extra jobb så jag kan åka på fler tävlingar. Blääää

Inga kommentarer: