onsdag 8 augusti 2007

Klar och redo (nästan i varje fall)

Nu har jag tvättat, dammsugit och torkat golv (jag avskyr komma hem till en lägenhet som inte är städad) håller på köra en diskmaskin och har packat klart. Fick plats med allt och inom viktgränsen fast jag måste ha en del kläder på mig. Och det är ju så klart de tjocka eftersom de är tyngst och tar mest plats, så jag hoppas det blir kallt i Sverige imorgon annars kommer de titta lite kul på mig på tåget och på Arlanda när jag kommer med långbyxor, hoodtröja och en vinterjacka. I och för sig inte den tjockaste jackan men helt klart en vinterjacka.

Det som är kvar är att åka och rida men jag måste vänta på att Lena ska sluta jobba, då vi ska rida ut ihop. Sen ska jag duscha, ha på lite brun-utan-sol och sen åker jag till mina föräldrar.


Det kommer dock bli inlägg under helgen för datorn ska ju med eftersom jag ska jobba så vi ses!


1 kommentar:

Malin sa...

Hoppas ni får det roligt:) Låter lite jobbigt å behöva ha med sig vinterjacka hehe