måndag 20 augusti 2007

För att glädja Malin

Jaja Malin jag ska!!!

Jag har inte gått och dränkt mig än, nix som vanligt så måste jag bara ner på botten och vända. Närå men jag jobbar nätter och just nu sover jag, rider och jobbar. Superspännande va?? Mellan det har jag klämt in att hunnit städa akvariet en dag, städat lägenheten en dag och tvättat och packat inför Zako en dag. Men ser fram emot Zakopane, är bara så jävla trött på alla missar jag råkar ut för HELA tiden. Ödet jobbar lixom emot mig till 110%. Men men nytt försök till helgen då att träffa på rätt person på rätt ställe :)

Två nätter kvar sen Zakopane!

Hur som helst så är Den Vilda jättefin att rida för tillfället vilket gör att jag varje dag ser fram emot stalltiden. Och hösten är på väg, jag älskar hösten!

1 kommentar:

Malin sa...

haha bra:) Hoppas turen vänder snart å ha det så skoj i zakopane!