torsdag 2 augusti 2007

Som förgjort att sova!


Kom hem sju och lyckades somna efter ett tag trots en massa saker snurrandes i huvudet. Vaknade vid tolv av dörrklockan. Posten som hade ett brev som inte gick ner i brevlådan. La mig och försökte desperat somna om eftersom jag dessutom var tvungen gå upp lite extra tidigt idag för att hinna med en del ärenden innan hoppträningen (som tex hämta sadelgjorden från sadelmakaren, är ju en bra sak att ha när man ska hoppa). När jag precis somnat ringer det på dörren igen! Men denna gång orkade jag inte ens gå upp.....


Nytt försök och till slut så lyckas jag somna till. Vaknar av telefonen. Men vad är det här?!?! Men då var det 5 min kvar innan väckarklockan skulle ringa så då gick jag upp. Kommer vara rätt trött inatt när jag ska jobba liksom.

Nu måste jag rusa iväg på stan!

Inga kommentarer: