söndag 26 augusti 2007

Zakopane kortversionen

Kanske orkar jag skriva den långa inatt när jag jobbar men troligen inte. Har sovit ca 2 timmar "inatt", 1,5 slummer på flyget och 1 timme hemma nu nyss. Är så trött!! Tur det är friidrottsVM och de börjar sända 03.00 får det är ju där den kritiska tiden börjar!

I alla fall så hände det en dålig sak, en jättetråkig sak och en massa roliga! Och tokiga; det kanske inte är så smart berätta för Tjeckiens tränare att du tycker en av hans hoppare är jättesnygg och dessutom berätta vilken av dom det är och att han är din "Secret Love". hahahaha. I och för sig är killen ju snygg och det är ju allt jag tycker och vad fasen det är väl inget farligt i att tycka det. Men ändå, det var nog kanske lite för mycket Vodka inblandat....

Trots sömnbrist, vissa tråkigheter så är jag så GLAD jag åkte. Backhoppning i Zakopane är suveränt. Alla säger det är galet i Hiza. Hiza är ingenting jämfört med detta! Hade så kul där i vintras och samma nu i sommar.

Att ryssarna är roliga och sociala, pratglada det vet jag ju från Planica men lite otippat för mig att dessutom Kazachstanerna är det. Tjeckerna var super trevliga liksom Italienarna och så klart Svenskarna. Norrmännen är alltid skoj också. Till och med dom Tyskar som var där var helt okej.

Inga kommentarer: