onsdag 15 augusti 2007

ZAKOPANE - det är vansinne men va fan.....

Såddes ett frö i mitt huvud på måndagen när alla tyckte försök komma till Zakopane det är kalas där!! Började fundera går det? Jag visste jag jobbar men inte hur. Väl hemma igår kväll kollade jag schemat, kunde jag byta bort två pass så skulle det gå. Jag får visserligen åka direkt från flyget till jobbet på söndag natt men lite får man väl offra sig. Fick ett mail idag som bekräftade att Finland ska till Zakopane. Ilade till jobbet och lyckades med det omöjliga att kunna byta bort passen. Lördag natt är inte så lätt att bli av med liksom.....

Så nu har jag bokat flyg och buss från flygplatsen i Katowice till Krakow. Buss från Krakow till Zakopane måste Vicky hjälpa mig boka, det är bara på polska. Jag har lycktas hitta tidtabellen och hinner jag med 21.05 bussen är jag i Zakopane 23.15. Måste även få hjälp hitta tiderna får återresan på söndagen blir lite sömn mellan där (för det är ju så klart PARTY på lördagen) men jag kan sova på flyget.

Hoppas Vicky kan ordna rum åt mig också kom jag just på....hahaha. Och ackreditering för det är ju också i väldigt sista minuten. Men impulsiv har jag alltid varit. Det är RENT VANSINNE men vad gör man inte??

Och så kan jag inte få den här låten ur huvudet. Han slirar lite på de engelska orden ibland men det är ju bara charmigt. Det är Jussis och Villes band Kroisos som framför låten.

2 kommentarer:

Malin sa...

Hahha galet galet. Hur länge kommer du va där då?

Tasja sa...

Onsdag - Söndag. Kommer dit seeent onsdag och måste åka lunch söndag. Hahahaha det är VANSINNE!!!