måndag 17 september 2007

Beslutet

Magkänslan sa Uppsala, förnuftet sa Falun. Vann gjorde Falun pga ekonomin. Jag kan flytta till Uppsala men måste då hänga upp allt på att andra betalar för att rida mina hästar = osäkert. Så jag blir här ett tag till. Men jag var MYCKET välkommen att ringa och säga till om jag ändrade mig. De vill verkligen ha mig dit (jobbet alltså). Och eftersom det är osäkert här så kanske jag hamnar där om 6 månader ändå. Men det var otroligt nära det blivit Uppsala. Men när den hyfsat billiga lösdriften var full så sket det sig.....

Hade jag haft en häst hade det alldeles säkert blivit Uppsala. Men jag är inte riktigt beredd att göra mig av med en än så länge.

Bara för det så kommer säkert ett besked här om några månader att de inte tänker bygga om LKC och då är väl alla platser fulla i Uppsala. Ska min vanliga tur hålla i sig så.....

Inga kommentarer: