torsdag 13 september 2007

Ska, ska inte, ska, ska inte

Usch vad det är jobbigt. Själv är det lätt på ett sätt men så många blir besvikna om jag flyttar. Medryttaren, mamma och pappa, folk på jobbet, Lena, brorsan & familj osv.

Å andra sidan blir en massa glada om jag flyttar oxå. Nettan, Janicka, folk på jobbet där, Anna, Helena, syrran (blir mycket närmare dit) mfl.

Blir att göra en + och - lista och en budget. För det får inte bli dyrare än här.

På måndag ska jag titta runt lite på bilar också. Min Audi är 10 år nästa år och den är onödigt stor. Ska ta tag i att byta till en mindre hästtransport också. Jag har sjukt mycket pengar bundna i stora grejor jag inte behöver.

Men det fan bara snurrar i huvudet.

Men Uppsala är nära Arlanda och mycket närmare Finland. Det är två STORA plus.

Inga kommentarer: