lördag 29 september 2007

Nu är det höst på allvar

Hästarna stallades in idag. Det har ju varit minusgrader flera nätter och idag har det regnat precis hela dagen så från och med idag bor de inne på nätterna. Säkert skönt för dom även om det innebär att jag måste upp minst två mornar i veckan och släppa ut dom. Får se till börja gå och lägga mig i vettig tid och dessutom helst sova på nätterna inte halva dagarna.

Har packat klart, kvar är bara det som jag måste använda imorgon bitti (har dock inte vågat väga väskan än hoppas jag klara viktgränsen).

Såg Nina Frisk på DVD igår, Maria Blom gör tragiska filmer med lite humor i. Men att kalla den komedi tycker jag är att ta i. Drama eller möjligen dramakomedi skulle nog jag vilja kalla det. Nu ska jag se Natt på museet som jag velat se hur länge som helst.

Inga kommentarer: