lördag 1 september 2007

JSM Lugnet 2007

Upp tiiiiidigt eller ja allt är relativt men satt och babblade med folk på MSN till halv tre på natten och då är gå upp 09.30 tidigt.

Var iväg på JSM idag. Jättelånga köer in på Lugnet. Förstod ju det inte berodde på backhoppningen men varför? Nån jäkla bilmarknad. Blev stoppad av en vakt som ville jag skulle parkera superlångt bort. Hade jag inte tid med! Sa nix jag ska inte på det här jag ska på backhoppning så då fick jag åka igenom :)

Soligt och fint men kallt!! 6 grader på morgonen. Skönt som sagt i solen man kallt i skuggan. Rolig och fin hoppning i alla fall även om det var stora skillnader mellan hopparena. Vann gjorde Fredrik Balkåsen, från hemmaklubben Holmens IF före Carl Nordin, IF Friska Viljor, trea Josef Larsson, Sollefteå GIF.

1 kommentar:

Vicky M sa...

fn vad långt hår carl fått!!!