måndag 10 september 2007

Regn

Det blev ingen ridning med Vicky. När jag vaknade vid lunch så regnade det. Inte ösregn men för mycket för att det skulle vara kul att rida, speciellt med tanke på att vi skulle få åka direkt till flyget sen. Så istället tog vi det lugnt, åkte och käkade på Kupolen innan jag lämnade av VickyDala Airport.

Åkte sedan direkt till stallet och regnet hade faktiskt uppehåll. Red först Galax 45 min dressyr på grannens ridbana och sedan Action på en uteritt runt golfbanan. Däremellan målade jag övre delen av deras boxar och packade mat för idag och imorgon då Sofie tar hand om mina för jag ska på kurs på jobbet hela dagen som avslutas med en middag på kvällen. Skönt slippa stressa ut bara för att mata hästarna då. De går ju fortfarande ute dygnet runt.

Det är mindre än 3 veckor till Oberhof!!! Och snart är det ju Finska mästerskapen också! Redan denna helg är det ju dax för det.

Inga kommentarer: