måndag 17 september 2007

Varit på bio

Anna tjatade ut mig på bio. Eller tja så värst mycket behövde hon inte tjata ;)

Vi var och såg Tatuerad torso, ungefär som en Beck-film men med kvinnlig huvudroll istället. Ni som läst böckerna om Irene Huss (vilket jag inte gjort, missat dom) vet vad jag pratar om. Hur som helst var filmen helt okej och det är visst första filmen i en serie.



Hahaha såg nyss på nyheterna på TV3. Man hade gjort en enkät i Finland och där uppgav finländarna att dom inte alls är buttra och sura och dessutom är de väldigt sociala. Singlar var missnöjda till 40% en vanlig dag, par 37% och missnöjdast var barnfamiljer på 54%. Min helt ovetenskapliga egen erfarenhet säger mig att njaaaa vet i fasen om jag håller med finländarna i det där men okej jag lovar återkomma i frågan.

Inga kommentarer: