tisdag 18 september 2007

Man kanske skulle storstäda oftare?

Vad grejor jag hittat! Städa gör jag väl hyfsat ofta men storstäda, nej det händer mycket sällan. Men nu ska ju lägenheten säljas så jag var så illa tvungen.

I garderoben längst in hittade jag en massa kläder jag helt glömt av att jag hade. Både vardagskläder och festkläder! Himla bra, eftersom jag behövde just det. Festtoppar i massor hade jag visst.... Dessutom hittade jag mina fina coola feststövlar med alldeles lagom hög klack också.

Dessutom hittade jag i badrummet bakom ett skåp, hårband, gummisnoddar och hårspännen som trillat ner bakom.

Än så länge har jag bara hunnit med kök, klädkammare, hall och badrum så vi får se vad jag hittar för spännande i sovrum och vardagsrum.

Men just nu har jag en paus framför Våra bästa år. Sen ska jag till mamma och pappa och få lunch, sen åker jag och rider innan jag tar nya tag igen.

Inga kommentarer: