fredag 28 september 2007

Men hjälp

Läste nyss i Malins blogg om hennes packningsproblem. Jag har knappt börjat. Men jag ska nog få ner det jag vill ha med men jag har absolut inte lika mycket kläder med (iaf vad jag planerat) hahaha får väl gå i samma kläder jag då.

Dessutom har jag provat outfiter hela kvällen men blir fan inte nöjd med något. Förstår inte varför jag helt plötsligt fick sådana problem nu också ;)

Men tja annars är väl allt okej (oj vad jag ljuger) känner mig plufsig, fet, stirrig, nervös och allmänt blä men tja inget jag kan ändra på 4 dagar så det få la gå ändå. Lite Vodka gör nog susen :D (och Malingo i vanliga fall e jag helt normal, jag lovar!)

Fick mail från Klingenthal idag oxå. Numera är jag mycket mer välvilligt inställd till tyskar.

1 kommentar:

Malin sa...

haha "får gå i samma kläder" så tänkte jag med