fredag 7 september 2007

Lugnet igår och idag


Igår hoppträning för Galax och Vicky red på Action, och det fick hoppa lite de med! Min medhjälpare på Galax ramlade av så jag fick rida lite på henne med. Med mig bockar hon inte hur som helst nämligen :). Red även lite på ActionVicky fick ta lite kort men det var så mörkt så de tagna i "farten" blev suddiga. Men vi fick fina kort på hästarna med backarna i bakgrunden. Mina två favvisar på en bild!

Idag hann vi upp en stund och fick se en hel hög backhoppare träna. Tyvärr blev det kort för mig jag måste jobba 11-19, livet är orättvist!! Vicky den lyckosen kan vara där hela dagen. Haha fast det började med ett telefonsamtal direkt efter att hon tagit över bilen när jag var på jobbet. "din bil vill inte gå" VA??? "nä den går inte" kopplingen tar väldigt högt på min bil....hahaha men hon fick den att gå till slut.

Får väl se om Vicky hittat på något kul till ikväll. Hon spanade dirket imorse in en söt Kazachstanier (heter det så??!!)

Inga kommentarer: