tisdag 25 september 2007

Jag står inte ut.....

Sist jag kollade på klockan var hon 04.00. Jag skulle upp 09.00. Inte en chans jag tog mig upp.

Varför?

Jag fortsätter citera, denna gång Kylie:

I just can't get you out of my head

Boy your loving is all I think about
I just can't get you out of my head
Boy it's more than I dare to think about

Es is so schlecht, schlecht, schlecht

Why bad? All, all, all

Jag kan inte

Jag vill inte
Det går inte

Wrong nation, wrong guy

som om jag inte hade nog att fundera på. Skaffa mig någonstans att bo till exempel. Och kanske börja fundera på i vilken stad den där bostaden ska ligga.

Our mind is a funny thing......

Förvirrat inlägg? Jo tack jag vet, men behövde skriva av mig även om ni inte fattar, Sorry :)

Och inte sparar den mina inställningar som jag vill heller men nu ger jag upp. Det får se konstigt ut!! Inget vill med mig idag tror jag.....

4 kommentarer:

Vicky M sa...

JOOHAAAN??? :P :P

Malin sa...

haha vickan går det bra?;)

Tasja sa...

Malin e du oxå inblandad i den där jäkla konspirationen ;) ni e dumma me mig.....

Vicky M sa...

hahaha..konspiration? huh? what's that? jag har ingen aning om någonting *LOL*