måndag 5 oktober 2009

Första passet på över 5 veckor

Rätt lugnt så här långt. Bra det för man hade ett par hundra mail i vårt mailsystem....

Tydligen har jag lyckats bli invald i någon slags lönegrupp som ska jobba med att ta fram en arbetsbeskrivning för hur vi ska lönesättas sen. Känns rätt meningslöst måste jag säga, när vi med ganska stor säkerhet inte ens finns kvar om drygt ett år. Men jag får väl gå dit och sitta av tiden. Tänker ju inte direkt engagera ihjäl mig.

Sitter och bläddrar runt på Högskolan, men vet ju fasen inte vad jag vill läsa. Tänkte ju passa på att plugga under detta året men egentligen vill jag ju jobba med det jag gör. Så nu ska jag liksom snabbt komma på vad annat jag kan tänka mig. Som bara tar ett år. Alltså jag tänker ju inte plugga till ny karriär utan mer komplettera med kurser som kan vara bra att ha när man ska - måste - söka nytt jobb.

Inga kommentarer: