söndag 25 oktober 2009

Så vare vinter då

Eller i alla fall vintertid. Snön lär väl komma snart, det har flera gånger snöat uppåt Sälen, Mora, Rättvik så snart är den här nere hos oss också. Vilket är välkommet! För då blir det ljust igen. Nu jobbar jag ju ofta kvällar/nätter så jag lider inte så mycket av att mörkret kommer tidigt. Jag kan ofta hinna med att se lite dagsljus ändå.

Planerna för idag är inte många. Plugga lite, ut och promenera, se på fotbollen och slappa i soffan. En skön söndag med andra ord.

Jo just det, jag har lagt ut min kamera på Tradera för jag har hittat en annan jag vill köpa. Och nu har jag fått första budet, så jag ska någon dag här framöver bege mig till affären och köpa min nya kamera också!

4 kommentarer:

Vicky M sa...

vad vill du ha för en???

Tasja sa...

Olympus SP-590

Vicky M sa...

aha, trodde du skulle köpa en canon system kamera eller ja en systemkamera :)

Tasja sa...

Nej vill bli av med systemkameran. För otymplig och onödigt stor. Nu har jag en mindre som kan lika mycket som systemkamerna. Perfekt!