fredag 23 oktober 2009

Städ och tvättdag

Cyklade iväg till gymmet strax efter lunch. Sen har resten av dagen varit städa och tvätta dag. Har precis slagit ner rumpan i soffan. Vet inte vad jag ska välja ikväll men blir nog Bayer Leverkusen mot Dortmund Eurosport 2. Så mycket annat finns det inte på TV:n på fredagkvällar.

Lyckades efter 20 min igår hitta en fungerande stream så jag kunde se Werders match i Europaligan, eftersom TV4 Sport valde visa en annan av matcherna, var jag tvungen lita på att hitta en stream. Typiskt nog då så hade Werder gjort 1-0 i 18:e min så det målet missade jag. Sen missade jag två andra mål också pga att streamen hängde sig. Behöver jag säga jag avskyr stream? Visst det är bättre än inget men det är för ofta de krånglar. Det slutade 2-2 i alla fall och Werder är så här långt obesegrade i 14 matcher i rad. Och Tim Wiese har hållt nollan i 5 BuLi matcher i rad. Om han håller målet tomt i 22 minuter eller mer på söndag blir han också Werders nya rekodhållare i att hålla nollan längst. Så håll tummarna för det!

1 kommentar:

Vicky M sa...

jossan bli medlem här då får du mer besökare till din sida :) http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=vicktoria