söndag 11 oktober 2009

Skitdag

Och klockan är bara 11.58. Inte nog med att man vaknade till dåliga nyheter sen lyckades jag nysa så att det drog till i ryggen och nu sitter jag här igen med rejäla ryggsmärtor. Efter att ha varit helt bra i ryggen i nästan en vecka. Vad fan är det för fel på den där jävla ryggen! Vad mer kan jag göra? Jag gör speciella ryggövningar, jag går hos kiropraktor, jag tränar normalt. Får tydligen börja knapra tabletter eller nått. Det tar i alla fall bort det onda. Är otroligt skittrött på min dåliga rygg nu.

Det enda positiva denna skitdag är att det verkar som att Sveriges kvalfiasko till VM äntligen gör att vi blir av med Lagerbäck. Då kanske man snart kan börja följa svensk fotboll igen då. Tyskarna klagar som fasen på Jogi Löw och jag säger hela tiden ni är knäppa. Ni har aldrig varit utsatt för en Lars Lagerbäck ni inte. Tyskarna tog sig igenom kvalet obesegrade men förlorade 1 (EN!!!) träningslandskamp mot Norge och det fick tyskarna gå i taket. Haha säger jag bara! Jogi har släppt fram 7 spelare nu under hösten från laget som vann U21 EM. Hur många har Sverige visat upp? En eller två? Fler är de väl inte.

Igår satte Jogi en debutant som högerback i den otroligt viktiga matchen. Inte för att de på något sätt har kris på den positionen utanför att Boateng har spelat väldigt bra i Bundesliga. Nu lyckades tyvärr just den spelaren bli utvisad men det fixade sig ju ändå.

Inga kommentarer: