tisdag 13 oktober 2009

Svenska posten och sömnbrist

Vill ni ha ett litet tips? Om man ska börja 07.00 på morgonen (och dessutom definitivt inte är en morgonmänniska) sitt då inte uppe till 04.15 och prata med folk.

Sen var jag med i en grupp som jobbade hela dagen med lönelots. Orkar inte förklara vad det är men vi fick fram bra resultat, skrattade och hade skitkul. Var fler än jag som inte hade sovit mer än 2-3 timmar. Sista timmen satt vi dessutom bara och pratade utlandsjobb och högskolestudier och gav varandra en massa tips.


Sen begav jag mig hem och började jakten på mitt paket. Efter en hel del telefondetektivarbete hittades detta paket på Postens Företagscenter. Där av alla ställen! Detta är tredje försändelsen från Tysklandmindre än ett år som Posten i Sverige misslyckas med att dela ut till mig och jag får kontakta de som sänt i Tyskland och få leveransnummer och börja söka mina saker. Pinsamt!

Inga kommentarer: