tisdag 6 oktober 2009

Klant jag!

Haha som tur var det inget hemligt i mitt mail. Jag lyckades istället för att skicka ett mail till personalavdelningen Dalarna, skicka mitt mail om att jag gärna vill ha en kopia på mitt CV från när jag sökte jobb i Uppsala, då jag slarvig som jag är, inte har en kopia kvar själv, ja det mailet skickade jag till personal Dalarna. Det innebär att var enda anställd i Dalarna fick det. Så nu vet alla att pga att vi tydligen ska bli tvångsförflyttade måste jag ju söka nytt jobb och behöver mitt CV :)

Men som sagt, inget jag varit hemlig med och de borde dessutom fatta att det är självklart man gör det. Fredde vill jag ska börja i Uppsala. Jag tror Anna vill det med :). Jag vet chefen där vill det också. Men jag vill inte bo där, eller rättare sagt jag vill inte redan igen flytta. Men iof pendla ett tag kan jag tänka mig. Men där har de väl inte övernattningsrum, eller hade inte när jag jobbade där i alla fall. Får väl se. Fredde tyckte valet Uppsala - Örebro var lätt. Jo det är det sa jag, men inte valet Uppsala - Bremen.

Vi får väl se hur det blir.

Inga kommentarer: